Maak kennis met...

De Hello Heroes Voetbal Academie is UNIEK.

Als team richten wij ons op het geven van sportactiviteit voor jongeren MET en zonder beperking. Een samenwerking die uniek is.

Het doel is samen helden worden. Hello Heroes is  ontwikkeld door Edwin Maertens een trainer die in 40 jaar voetbaltraining geven zijn sporen ondertussen wel verdiend heeft. Met als laatste zijn trainingsperiode bij Sparta AV bij de o10/o11 en het Gteam. Edwin wordt hierin bijgestaan door zijn voetbal vriend Jerrold, als voetballer en beroepsmilitair een persoon die weet wat uithoudingsvermogen en discipline is. Eduard een allround voetbal enthousiast die, als volledig dove, in het Nederlands dovenelftal geen onbekende is.  Daarnaast is er zijn zoon Jelle, die als CIOS agoog goed weet hoe je met verschillende vormen van lesgeven moet omgaan en graag zijn spelervaringen aan de trainingen toevoegt.

Hun doel is om jongeren met en zonder beperking samen te laten sporten, met als uitgangspunt voetbal.

OOK IN DE ERE GALARIE WORDEN OPGENOMEN? WORDT LID!

Jaylano

Met een gehoor beperking is `Jaylano onze rots in de branding. Met heel veel inzet en energie deelt Jaylano elke training met veel plezier. Sporten met een beperking is voor Jay geen enkel probleem.

Mooi is te horen dat zijn vader (doof) ons liet weten trots op ons te zijn omdat wij Jay niet tekort doen maar ook zeker niet voortrekken. Ieder persoon verdient zijn juiste waarde.

Tygo

Als kleine topper kwam Tygo bij ons binnen en wilde graag een held worden. Nou ondertussen is Tygo dat wel zeker. Uitkomend in 2022-2023 in de Sparta AV 13.2 selectie heeft hij inmiddels wel bewezen over aardig wat kwaliteiten te beschikken.

Bijtertje met een steeds betere techniek

Ook dit jaar zal Tygo zijn heldenstatus bij ons gaan uitbreiden.

Diego

Al een lange tijd maakt Diego deel uit van onze keepersgroep. Een keeper die, met zijn enorme inzet, zowaar 2 jaar lang een plekje verdiende bij de Sparta AV o11 selectie. Een periode om trots op te zijn. Diego zal het komende seizoen het doel verdedigen bij DCV.

Diego zijn sterkste kracht is zijn 1 tegen 1

Ook dit jaar zal Diego als held werken aan zijn keepers kwaliteiten.

Casper

Casper speelt, na een periode NOCKralingen tegenwoordig bij het 2e Gteam van DVV in Delft.

Casper is één brok energie. en zijn leergierigheid is zo groot dat hij wel als voorbeeld geldt voor onze groep.

Met zijn techniek en zijn enorme schot maakt hij het vele tegenstanders moeilijk.