STICHTING HELLO HEROES

De Stichting Hello Heroes sport activiteiten zijn er zowel voor de niet als wel beperkte voetballer/sporter. Hierbij maken we gebruik van de kracht van beide om zo te komen tot een samenwerking die ongekend is. Door deze unieke samenwerking ontstaat er een begrip voor beide hun mogelijkheden en onmogelijkheden. De groei van respect groeit hierdoor naar grote hoogtes. Juist de combinatie van niet als wel beperkt biedt kansen voor beide en geeft al snel een beeld dat een beperking je niet verhindert om sport te beoefenen. Ieder op zijn eigen manier.

ALS ORGANISATIE ORGANISEREN WIJ CLINICS OM TE KOMEN TOT SAMEN SPORTEN. Bij aanmelding van de sporter, zonder lichamelijke of geestelijke beperking, als wel de sporter met een lichamelijke of geestelijke handicap, zullen ze ervan op de hoogte worden gebracht dat ze bij de Stichting Hello Heroes getuige zullen zijn van elkaar. En hierbij de verantwoordelijkheid krijgen om bij te dragen aan het geloof om samen te komen tot een Uniek concept.