Helden steunen Helden

F.C. DE HELDEN

F.C. de Helden is een organisatie waar kinderen nog hun eigen held mogen zijn.

F.C. de Helden zet ervaren trainers, met en 'zonder' beperking, in om jonge helden o.a. het voetbalspel bij te brengen. Een sport organisatie waar iedereen welkom is. De kracht ligt in het feit dat er binnen F.C. de Helden ruimte is voor kinderen met en 'zonder' beperking.

Jelle: 'Binnen onze organisatie bieden we intensieve en verrassende voetbaltrainingen aan. Trainingen vanuit onze eigen opleidingsvisie. om op deze manier het maximale uit onze helden te halen als voetballer maar ook zeker als teamspeler en mens. Wij maken hierin, naast het spel met de bal, gebruik van kanjer powertraining.
Als kind spiegel je je snel aan een held die wekelijks zijn kwaliteiten ten toon spreid. Bij F.C. de Helden geven wij elk kind de kans om zijn eigen held te worden.

Helden voor Helden - Naast het project voetbal start F.C. de Helden binnenkort het project, Helden voor Helden Sport&Spel. Een sport en spel programma waarin kinderen met een beperking, in de leeftijd van 6 t/m 10 jaar, de ruimte krijgen om zich te ontwikkelen in hun groei en zelfvertrouwen. Helden voor Helden Sport&Spel zal plaats vinden in samenwerking met de Rotterdamse organisatie SportMEE, een organisatie die sportadvies geeft aan jongeren met een beperking en hun hierin begeleiden.

E-mailen
Bellen