Helden steunen Helden

STATUS STICHTING

STEUN ONS WELKOM OP DE OFFICIËLE WEBSITE VAN DE STICHTINGHELLOHEROES, MET EEN MAATSCHAPPELIJK DOEL.
Stichting Hello Heroes is een organisatie, die met een jong, dynamisch en maatschappelijk betrokken karakter van meerwaarde wil zijn voor de samenleving van het kind met een (auditieve) beperking en daarbij vooral wil bijdragen aan ontwikkelingen op sportief, maatschappelijk, sociaal en economisch vlak. Het doel van de stichting is middels de kracht (merk, imago en kernwaarde) sociaal-maatschappelijk actief te zijn in de regio Rotterdam en omstreken. Die maatschappelijke rol zorgt voor verbetering van de sportsituatie van individuen en groepen met een beperking.

Samenwerking is een van de belangrijkste kenmerken van de werkwijze van de stichting Hello Heroes. Door de goede relatie en samenwerking met onze maatschappelijk partners hopen wij geweldige resultaten te boeken en gezamenlijke ambities te bereiken. Het doel van de stichting is middels de kracht (merk, imago en kernwaarde) sociaal- maatschappelijk actief te zijn in de regio Rotterdam. Die maatschappelijke rol zorgt voor verbetering van sportsituatie van individuen.

ANBI STATUS De maatschappelijke projecten en activiteiten die de stichting Hello Heroes aanbiedt zijn nog NIET ANBI gecertificeerd. De ANBI status vereist transparantie, eerlijkheid en openheid over het werven van financiën en de samenwerking met de lokale overheid, fondsen en het bedrijfsleven. Tevens biedt deze ANBI status u financiële voordelen.

Naam van de instelling: Stichting Hello Heroes
RSIN of fiscaal nummer: KvK 85771589, BTW 133937410B03
Contactgegevens: Schapegras 15, 3068 CS Rotterdam

Functies en namen van de bestuurders: voorzitter: Edwin Maertens, secretaris: Jerrold Huijzer, penningmeester: Brigitte van der Torre, labri consultancy

Doelstelling: Stichting Hello Heroes is een organisatie, die met een jong, dynamisch en maatschappelijk betrokken karakter van meerwaarde wil zijn voor de samenleving van het kind met een beperking en daarbij vooral wil bijdragen aan ontwikkelingen op sportief, maatschappelijk, sociaal en economisch vlak.

Verslag van de uitgeoefende activiteiten - GEEN

Verslagen vergaderingen: